هدیه بازی

تاریخ: 6/18/2017 11:18:59 PM +00:00

اخبار اقتصادی

ترجمه شده توسط سایت خبری تلکسیران - جهان

تصویر copyrightGetty ImagesImage caption بازی های ویدئویی تاثیر زیادی بر اقتصاد داشته اند. در سال 1962 یک دانش آموز جوان MIT در خانه ای نزدیک در شهر لوول ماساچوست به سر می برد. پیتر سامسون از قطار خارج شد و از ستارگان بالای یک شهاب عبور کرد آسمان آقای سامسون بازتابی از کنترلر بازی بود که در آنجا نبود و آسمان را اسکن می کرد تعجب می کرد که جایی که سفینه فضایی اش از آن عبور کرده است مغز آقای سامسون از عادت به دیدن ستاره های واقعی رشد کرده است. ترس از پیشگویی از رویاهای بی شماری تب دیوانه بود که تجربه ای از خوابیدن و خوابیدن رویای Pac Man و یا چرخش چرخ های تتریس یا غلبه بر یک Pokemon Jigglypuff در سال 1962 بود که توانایی یک رایانه برای رفلکس های ما Pavlovian و ما را تحریک می کرد برای هر کسی غیر قابل تصور است، اما Peter Samson و چند تن از دوستان هکر خود را اگر پنجره bbcdotcom bbcdotcom تبلیغات bbcdotcom آگهی slotAsync bbcdotcom آگهی slotAsync mpu 1 2 3 آنها بازیکنان مشتاق فاوارور اولین بازی ویدئویی بود که مهم بود آن چیزی است که درب را به گمراهی اجتماعی یک صنعت عظیم باز کرد و اقتصاد ما را به شیوه های عمیق تر شکل داد تا ما متوجه 50 چیز که ساخته شده اقتصاد مدرن برجسته ایده ها و نوآوری های اختراع است که کمک به ایجاد دنیای اقتصادی این را در خدمات بی بی سی جهانی پخش می شود شما می توانید اطلاعات بیشتری در مورد منابع برنامه و پیدا کردن و گوش دادن آنلاین و یا مشترک شدن در پادکست برنامه قبل از کامپیوترهای فضورور شدید شدید و گران قیمت کابینت خاکستری بزرگ به طور کامل ساخته شده اتاق ها بسته به همه اما محاسبات بسیار آموزش دیده بود که بانک ها و شرکت ها و ارتش انجام اما در ابتدای دهه 1960 در MIT کامپیوتر جدید در محیط آرام تر نصب شده بودند آنها اتاق های خود را، اما بخشی از مبلمان آزمایشگاهی بود. دانش آموزان بودند هکر به معنای آن نیست که کلاهبردار مدرن بدخواهی از سیستم های امنیتی متولد می شود، بلکه فردی که می تواند گوشه ها را خرد کرده و اثرات عجیب و غریبی بسازد. انقلاب ویدئو در همان زمان، MIT به نوع جدیدی از کامپیوتر دستور داد PDP 1 Image copyrightScience Photo LibraryImage caption PDP 1 در توسعه اولین بازی های ویدئویی حیاتی بود. اندازه آن یخچال بزرگ بود و قابلیت استفاده نسبتا آسان بود. قدرتمند بود و از طریق یک چاپگر ارتباطی نداشت اما از طریق یک صفحه نمایش پرتو کادو با دقت بالا یک نمایشگر ویدئویی هنگامی که یک جوان پژوهشگر به نام استیو اسلایز راسل درباره PDP 1 شنیده است. او و دوستانش شروع به ترسیم بهترین راه برای نشان دادن توانایی های خود کردند. آنها بسیاری از داستان های علمی تخیلی و رویای یک اپرا فضایی هالیوودی را خواندند اما جنگ ستارگان دو دهه دور بود. برای بهترین جایگزین ممکن است Spacewar یک بازی ویدئویی دو نفره که کاپیتان سفینه فضایی را در مقابل ea خالی کرد چی دیگر در دوئل متوقف شده با طوفان فوتون تا مرگ دو سفینه فضایی فقط چند پیکسل وجود داشت که کشتی ها را مشخص می کردند و بازیکنان می توانند چرخش و یا اژدر ها را مهار کنند. قومیت های اقتصادی دیگر علاقه مندان به زودی در ساخت بازی به طور صاف و سریعتر با ستارهای با گرانشی واقع گرایانه پیوستند کشیدن و جمع کردن کنترل کننده های خاص از تابلوهای الکتریکی تخته سه لا و باکلیات آنها بعد از همه هکرها بودند. به همین ترتیب میراث اقتصادی Spacewar واضح بود به عنوان کامپیوتر به اندازه کافی ارزان برای نصب در بازی ها و پس از آن در خانه صنعت بازی شکوفایی یکی از بازدید های اولیه سیارک ها بدهی های مشخصی را به Spacewar بدهد با فیزیک ظاهری واقع گرایانه یک سفینه فضایی که در یک محدوده گرانشی صفر قرار گرفته است. بازی های کامپیوتری در حال حاضر صنعت فیلم را برای درآمد رقیب می کنند. آنها از نظر فرهنگی بسیار مهم هستند. جنگ ستارگان و مارول مجموعه تصاویر copyrightGettyBut be پولی که ما در آنها صرف می کنیم، بازی ها را بر روی اقتصاد تاثیر می گذاریم در دو حالت. دنیای مجازی دنیای مجازی می تواند شغل های واقعی را ایجاد کند. مجازی مجازی. یکی از اولین افرادی که این پرونده را یک اقتصاددان به نام ادوارد کاسترونووا در سال 2001 میلادی، سرانه جهانی آنلاین به نام Norrath تنظیم برای بازی نقش آنلاین بازی EverQuest Norrath بود و به ویژه پرجمعیت در حدود 60،000 نفر خواهد بود در یک زمان انجام وظایف عامیانه برای جمع آوری گنج می توانند برای استفاده از قابلیت های لذت بخش برای شخصیت خود را وارد شوید Image copyrightEverQuestImage CaptionEconomists متوجه شد که بازیکنان درآمد واقعی خود را با انجام کارهای روزمره برای دیگران در EverQuest درآورده اند، بعضی از بازیکنان بی صبری بودند. آنها گنجینه مجازی از بازیکنان دیگر را در سایت هایی مانند eBay برای پول واقعی خریدند که بدین معنی بود که بازیکنان دیگر می توانند پول واقعی برای انجام کارهای عادی در Norrath کسب کنند. حساب آقای کاسترونووا حدود 3 50 2 70 بود یک ساعت برای کالیفرنیا خیلی کم نیست اما بسیار عالی است اگر شما در شهر نایروبی زندگی کردید بیشتر از تیم هارفورد چطور یک تیغه اصلاح طلبی را برای پرداخت هزینه های پخت و پز شام هزینه های پنهان انقلاب غذای فرآوری شده را تغییر دادیم. عرق کشی مجازی بسیار طولانی از چین به هند آغاز شد که در آن نوجوانان در بخش های خسته کننده بازی های خاصی به دست آوردن کاهش سریع دیجیتال برای فروش به بازیکنان شفاف تر که می خواستند به طور مستقیم به چیزهای خوب دسترسی پیدا کنند، هنوز هم اتفاق می افتد برخی افراد ده ها هزار دلار در ماه در سایت های حراج در ژاپن فقط فروش شخصیت های بازی مجازی برای اکثر مردم، گرچه دنیای مجازی برای کسب درآمد، اما برای لذت بردن از وقت صرف وقت صرف شده است. همانطور که آقای Castronova در مورد Norrath کوچک نوشت 1 5 میلیون کره جنوبی در مجازی دنیای بازی Lineage Image copyrightPAImage captionCandy بازیکنان حریف Crush حرکت و مطابقت T مشابه چیزهایی از شیرینی ها برای ناپدید شدن آنها. FarmVille در فیس بوک ظاهر شد و یک بازی با بازی های موبایل بازی های موبایل مانند پرندگان خشمگین یا Candy Crush Saga و بازی های واقعیت افزوده ای مانند Pokemon Go By 2011، محقق بازی جین McGonigal تخمین زده است که بیش از نیم میلیارد مردم در سراسر جهان مقدار زیادی وقت صرف می کنند تقریبا دو ساعت در روز به طور متوسط ​​بازی کردن بازی های کامپیوتری یک میلیارد و یا دو در دسترس است و ما را به تاثیر اقتصادی نهایی می رساند چند نفر از این افراد سرگرم کننده مجازی را برای کار خسته کننده برای پول واقعی انتخاب می کنند پازل بی حد و حصر یک دهه پیش من دیدم ادوارد کاسترونووا در مقابل یک مخاطب آموخته دانشمندان سخن می گوید و سیاست در واشنگتن دی سی به دست می آید شما بچه ها در حال بازی در زندگی واقعی زندگی می کنید اما او هرگز نمی تواند عکس بگیرد copyrightGetty ImagesImage captionThe image enhanced reality game Pokemon میلیون ها دلار به ارزش نینتندو مالک بخش اضافه شده است و اگر انتخاب شما یک سرور استارباکس یا ستاره ای است آنچه که واقعا در مورد تصمیم گیری در فرماندهی در جهان خیالی بسیار دیوانه است آقای کاسترونووا ممکن است در مورد چیزی به کار گرفته شود. در سال 2016، چهار اقتصاددان تحقیقاتی را درباره یک واقعیت گیج کننده درباره بازار کار ایالات متحده ارائه دادند که اقتصاد شدیدا افزایش یافت و نرخ بیکاری کم بود، به طور شگفت انگیزی تعداد زیادی از مردان جوان بدن سالم یا به طور مداوم کار می کنند و یا در تمام زمان کار نمی کنند بیشتر گیج کننده است هنوز هم در حالی که بیشتر مطالعات بیکاری نشان می دهد که آن را باعث می شود مردم کاملا نسبت به انتظارات بدبختانه شادی این مردان جوان افزایش یافته است محققان نتیجه گیری کرد که این مردان زندگی کردن در منزل، رفتن پدربزرگ و بازی کردن بازی های ویدئویی این مردان جوان تصمیمی گرفتند که نمی خواستند یک سرور استارباکس باشند. کیم کاردان سفینه فضایی بسیار جذاب تر بود. تیم هارفست می نویسد ستون Economist ستاره ی مخفی Financial Times 50 چیزهایی که اقتصاد مدرن را ساخته است در سرویس جهانی بی بی سی پخش می شود. شما می توانید اطلاعات بیشتری در مورد PR پیدا کنید منابع را بخوانید و به صورت آنلاین گوش دهید یا به پادکست برنامه مشترک شوید