مبارک سفر

تاریخ: 7/21/2017 1:41:32 PM +00:00

اخبار اقتصادی

ترجمه شده توسط سایت خبری تلکسیران - جهان

عکس copyrightGetty ImagesAh زرق و برق سفر هوایی صبح زود بیدار از سفر کابوس به فرودگاه در حمل و نقل عمومی با بارگذاری چمدان های خسته کننده ورود شما ممکن است در یک بررسی بیش از حد پر جمعیت و هرج و مرج در حالت آرام و صاف کوتاه اگر زنگ زنگ بسیار آشنا وزیر حمل و نقل کریس گریلینگ درد خود را به اشتراک می گذارد اغلب اوقات مبارزه با فرودگاه با استفاده از کیسه های سنگین است که کمترین مشکل در سفر است که وی در روز جمعه گفت که مشاوره دولت در مورد یک استراتژی جدید در زمینه حمل و نقل هوایی، اگر پنجره bbcdotcom bbcdotcom ad bbcdotcom آگهی slotAsync bbcdotcom آگهی slotAsync mpu 1 2 3 آقای Grayling گفت: یکی از چیزهایی که دولت علاقه مند بود این بود که چگونه می تواند سفر به فرودگاه راحت تر شکست تجاری تا او هر گونه ایده دارد بله او در هنگ کنگ به عنوان مثال آنها دوباره با نگاهی به یک راه حل که ما به دقت در جایی که مسافرین می توانند به آن نگاه کنند کیسه های خود را ظرف دو روز قبل از پرواز خود را در فرودگاه نیست، اما در مرکز شهر او گفت آنها سپس کیسه خود را تنها در مقصد نهایی خود را هنگامی که آنها را به اتمام پرواز کیسه را آسان تر می کند برای آن مسافران نیز این کار را افزایش می دهد فضا برای مسافران در قطارها در راه به فرودگاه برای تلفن های موبایل خوب تنها پرواز در پماد است که پیش از این در لندن مورد آزمایش قرار گرفت و این یک فاکتور تجاری بود با توجه به ویرایشگر مستقل سفر Simon Calder برخی از مسافران هواپیمایی مسافرت از Heathrow استفاده می شود قادر به رها کردن کیسه های خود را در ایستگاه های ویکتوریا یا Paddington در لندن با این حال وجود دارد به سادگی تقاضا نبود و خدمات کاهش یافته است واضح است که این عملی است و محاکمه شده است، اما شکست خورده است، گفت: آقای کالدر نگاه تازه اما نه فقط سفر به فرودگاه که تحت نظارت است این تصویر از سند مشاوره نشان می دهد وزارت حمل و نقل DfT می خواهد در مورد تمام تجربه مسافرت DfT می گوید که مشاوره خود در مورد استراتژی جدید نگاه تازه به بخش حمل و نقل هوایی و چالش ها و فرصت های آن و همچنین نقش دولت فقط به این معنی است که مسافران هواپیما خوشبخت تر می توانند برای بهبود تجربه به بحث و گفتگو با گروه های مصرف کننده بپردازند و در صورت بروز اشتباهات مانند پروازهای تاخیر یا لغو تمرکز خود را بر جبران می گذارند. Wojtek Szezerba مرکز اروپایی اروپا در اروپا گفت: شکایت مشتریان در مورد خطوط هوایی که این گروه در سال گذشته دریافت کرد، دو سوم مربوط به لغو یا عقب ماندگی است که معمولا با سختی گرفتن جبران خسارت همراه است. سیمون کالدر این موضوع را به روشنی بیان می کند و می گوید برخی از شرکت های هواپیمایی از طریق دندان خود دروغ می گویند تا از پرداخت جریمه جلوگیری کنند. به درستی تصحیح شده است که به سادگی موضوع CAA است که قوانین و مقررات را اجرا می کند سند مشاوره DfT همچنین گفت که همراه با تمرکز خاص خود بر مصرف کنندگان، استراتژی به جایی می رسد که دولت می تواند و باید یک تفاوت را ایجاد کند، اما با این حال، به جای اینکه در لبه هایی که آقای کالدر فکر می کند چندین رفع بزرگ وجود دارد که تجربیات مصرف کنندگان را بهبود می بخشد. تصویر بزرگ این است که دو فرودگاه به خصوص هیترو و گاتویک به سادگی بیش از حد شلوغ است. او چند پیشنهاد را در مورد آنچه که در مورد آن می تواند انجام شود، افزایش ظرفیت فرودگاه است. دولت گفته است که گزینه ترجیح داده شده برای ساخت یک باند سوم در هیترو است، اگرچه ممکن است نور روز را برای سال های زیادی نادیده نگیرد. ایده دوم این است که افزایش مالیات و یا هزینه مسافر هوایی برای مسافران با استفاده از هیتروو یا گاتویک برای تشویق مردم به پرواز از فرودگاه های دیگر یا یکی از راه حل ها فشار بر دو فرودگاه را کاهش می دهد آقای کلدر تصویر کلیسای کاتالوگ نقد و بررسی تصاویر نقاشی تصویر تا سال 1974 مسافران اروپایی ایرباس بریتانیایی که از Heathrow پرواز می کردند می توانند در کیسه های مسافرتی در مرکز LondonBack حضور پیدا کنند و آن را به نظر می رسید بسیار ساده تر بین سال های 1957 و 1974 مسافران British Airways از Heathrow و کیسه های خود را در ترمینال ترمینال غرب لندن در جاده کرمول در غرب لندن در حال حاضر شاخه ای از سینزبری را رها کرده و سپس آنها را با اتوبوس پایین M4 به فرودگاه که در آن واقع شده اند درست در کنار هواپیما پای در آسمان خوب امروز نگرانی های امنیتی احتمالا منجر به از بین بردن مردم در خارج از محدوده اما یک مشکل دیگر وجود دارد حتی زمانی که ترافیک اغلب مانع از مربی و تاخیر خروجی هواپیما بنابراین هیچ چیز تا به حال کامل و در واقع حتی سیمون Calder که clocked هوا مایل بیشتر از اکثر reckons بریتانیا دارای بهترین گزینه های موجود در اروپا و جهان از لحاظ مقصد و کرایه است اما او اغلب می افزاید پایان دادن به سفر کمتر از لذت بخش است بعضی ممکن است آن را به عنوان یک تردید در مورد که DfT می خواهد از آنها بشنود