ما چه میخواهیم؟

تاریخ: 10/1/2017 11:34:22 PM +00:00

اخبار اقتصادی

ترجمه شده توسط سایت خبری تلکسیران - خودرو

تصاویر کپی رایت عکس ها در سال های اولیه قرن بیستم خودروسازان آمریکایی آن را خوب می دانستند به سرعت آنها می توانند ماشین هایی را تولید کنند که مردم آنها را خریدند تا سال 1914 این تغییر در قیمت های بالاتنه تر بود، به خصوص خریداران و نمایندگی ها، انتخاب شد. یکی از مفسران هشدار داد که خرده فروش دیگر نمی تواند فروش آنچه که قضاوت خود را دیکته در عوض او باید فروش آنچه که مصرف کننده می خواست این مفسر چارلز کولیج پارلین به طور گسترده ای به عنوان اولین محقق بازار حرفه ای در جهان شناخته شده و در واقع مردی که اختراع ایده تحقیقات بازار یک قرن بعد حرفه حرفه ای تحقیقات بازار است تنها در ایالات متحده تنها حدود 500 هزار نفر کار می کند. 50 چیزهایی که اقتصاد مدرن را ساخته اند، ایده های نوآوری و نوآوری هایی را که در ایجاد عملکرد اقتصادی جهان کمک می کند، در صورتی که پنجره bbcdotcom bbcdotcom را تبلیغ می کند، تبلیغ می کند. bbcdotcom ads slotAsync bbcdotcom ads slotAsync mpu 1 2 3 bro تبلیغ در سرویس جهانی بی بی سی شما می توانید اطلاعات بیشتری در مورد منابع برنامه دریافت کنید و به صورت آنلاین گوش دهید یا به اشتراک بگذارید پادکست برنامه پارلین به دنبال گرفتن پالس بازار خودرو در ایالات متحده بود. او ده ها هزار مایل سفر کرد و مصاحبه های صدها دلال خودرو پس از چند ماه کار او کارفرمای خود را با آنچه که به طور نامناسبی توصیف کرد به شرح زیر توصیف کرد: 2 500 ورق ورق ورق جدول نقشه های آمار و غیره آگهی های بهتر شما ممکن است بدانید که کدام خودرو ساز پروین برای انجام این تحقیق استفاده می شود آیا شاید هنری فورد که در آن زمان مشغول کسب لبه بر روی رقبای خود با نوآوری دیگری خط مونتاژ اما هیچ فورد تا به حال یک بخش تحقیقات بازار برای سنجش آنچه که مشتریان می خواست شاید شاخ که هیچ جای تعجب هنری فورد به طور گسترده ای قرار است که quipped که مردم می تواند مدل T در هر رنگی که دوست دارند تا زمانی که سیاه و سفید باشد، در واقع هیچ سازنده خودرویی کارشناسان بازار کار را انجام نمی داد copyright copyright Parlin FamilyImage capt ionCharles Parlin به بررسی بازارها برای تسهیل تبلیغات موثرتر پرداخته شده است. پارلین توسط ناشر مجله استخدام شده است. انتشارات کورتیس مسئولیت برخی از روزنامه های روزانه روزنامه های روز شنبه را به عهده داشت. این مجلات وابسته به درآمد تبلیغاتی بنیانگذار این شرکت فکر کرد که اگر تبلیغات به عنوان مؤثرتر از آن فضای تبلیغاتی را به فروش برساند، می داند که آیا بازارهای تحقیقاتی ممکن است تبلیغ بهتر را ایجاد کنند. خدمات ساختاری در سال 1911، او یک بخش جدید از شرکت خود را به این مفهوم مبهم در نظر گرفته شده توسط چارلز پرلین را کشف کرد. این یک حرکت حرفه ای واضح برای یک مدرس دبیرستان 39 ساله از ویسکانسین نبود، اما بعد از آن اولین محقق بازار در جهان، یک حرکت حرفه ای واضح برای هر کسی نبوده است. در ماشین آلات کشاورزی پس از آن مقابله با بخش است سنگ های قیمتی هر کس ارزش فعالیت های خود را در اولین بار مشاهده کرد. Image copyrightGetty ImagesImage caption فروشگاه های خرده فروشی مانند Selfridges نیز تا به حال نفوذ گسترده ای در راه خرید مردم وجود دارد، همانطور که او جزوه خود را معرفی کرد. Merchandising of Cars آدرس به خرده فروشان او هنوز احساس نیاز به شامل مخفی توجیهی از وجود شغل او او امیدوار بود که از خدمات سازنده برای صنعت به عنوان یک کل او توضیح دهد که خودروسازان به شدت به تبلیغات پرداختند و کارفرمایان خود می خواستند اطمینان حاصل کنند که آیا این منبع مهم کسب و کار است که ادامه خواهد داد آنها نیازی به نگرانی نیست رویکرد مصرف کننده: اختراع تحقیقات بازار گام اول را در یک تغییر گسترده تر از یک تولید کننده منجر به رویکرد مصرف کننده به کسب و کار از ایجاد چیزی و سپس تلاش برای متقاعد کردن مردم به خرید آن را به تلاش برای پیدا کردن آنچه که مردم ممکن است خرید و سپس آن را تولید کننده منجر به ذهنیت منحصر به فرد هنری فورد هر رنگ به عنوان یکسان است G به عنوان سیاه و سفید از سال 1914 تا 1926 تنها مدل سیاه سیاه که در خط تولید فورد قرار داشت، ساده تر ساختن اتومبیل های یک رنگ و رنگ سیاه بود ارزان و با دوام. image copyrightGetty ImagesImage caption هانری فورد با فروش یک نوع ماشین در دسترس در یک رنگ همه چیز باقی مانده بود تا مشتریان را متقاعد کند که آنچه آنها واقعا می خواستند یک مدل سیاه سیاه بود. به نظر می رسد Ford فورا در این شرکت چندان موفق باشد. به سادگی تولید راحتی می دهد و امیدوار است که آن را به فروش برساند. فروپاشی گروه های تمرکز گروهی بتا را انجام می دهد اگر رنگ فلزی و راه راه های سریع تر اتومبیل های بیشتری را به فروش برساند، چه چیزی باعث خواهد شد کالیفرنیا از آنجاییکه پرولین دیگران را دنبال کرد، در اواخر دهه 1910 نه چندان دور پس از گزارش پرولین درباره شرکتهای خودروسازی، بخش ها در دهه آینده، بودجه تبلیغاتی ایالات متحده تقریبا دو برابر شده است Image copyrightGetty ImagesImage captionGeorge Gall جورج گالوپ اولین نظرسنجی های عمومی را در سال 1930 آغاز کرد نظرسنجی های نظری پیشگام در سال 1930 آغاز شد. در سال 1930، جورج گالوپ پیشگامان نظرسنجی ها بود. اولین گروه متمرکز در سال 1941 توسط جامعه شناس آکادمی رابرت کرت مورتون انجام شد. او بعدا آرزو کرد که این ایده را ثبت کند و حق امتیاز را جمع آوری کند. تحقیقات در مورد تنظیمات مصرف کننده، تنها بخشی از داستان بود. بازاریابان همچنین متوجه شدند که آنها می توانند به طور سیستماتیک آنها را تغییر دهند. بیشتر از تیم هارفورد. چگونه فروشگاه های گروهی شبیه سازی شبیه به خرید شام را تغییر دادند. هزینه های پنهان انقلاب غذای پردازش. چگونه بارکد جهان را تغییر داد. راه را برای چیزهای دیگر می پردازیم رابرت کرت مورتون یک جمله را توصیف کرد تا نوعی از شخصیت موفق و باهوش را به نمایش بگذارد که به طور منظم در کمپین های بازاریابی نقش الگوی تولید میل دارد. ماهیت تبلیغات دیگر صرفا ارائه اطلاعات نیست بلکه تلاش برای تولید میل جنسی برادرزاده سگموند فروید ادوارد بی وی در سال 1929 پیشگام در زمینه روابط عمومی و تبلیغات شد. وی در سال 1929 به شرکت آمریکایی توتون و تنباکو کمک کرد تا زنان را مجبور کند که سیگار کشیدن را در عموم انجام دهد. سیگارهایی که وی گفته بود، مشغول آزادی هستند. تصویر حق چاپ. تصویر زیر عنوان سیگاری و سیگاری ها را به عنوان آزاد و مدرن امروز ترسیم کرد. تلاش برای کشف و هدایت ترجیحات عمومی هر گوشه ای از اقتصاد را شکل می دهد هر بازاریاب ویروسی به شما می گوید که ایجاد وزوز باقی می ماند بیش از یک هنر نسبت به یک علم است، اما با داده های هر روز بیشتر در دسترس تحقیقات روان شناسی مصرف کننده می توانید جزئیات بیشتر کجا فورد ارائه اتومبیل در یک سایه سیاه و سفید از گوگل به شدت به تاثیر بر روی کلیک از طریق نرخ از 41 سایه های مختلف از اثر آبی تصویر copyrightGetty ImagesImage captionGoogle انجام آزمایش جامع که در آن سایه دقیق آبی بهترین بهترین انجام می شود ما باید نگرانی در مورد دسترسی و پیچیدگی تلاش های شرکت برای پروب و دستکاری روان مصرف کننده ما جورج میلر، روانشناس تکاملی، به دیدگاه های خوشبینانه تر از دوستداران دوست داشتنی میلر می نویسد: بهترین شرکت های بازاریابی گرا، به ما کمک می کنند تا خواسته های ما را بیابیم، ما هرگز نمی دانستیم که ما داشته ایم و راهکارهایی را که آنها را تحقق می بخشیم، هرگز تصور نمی کردیم. شاید مصرف قابل توجه، از آنجا که طاووس ها با دندان هایشان عمیقا تحت تأثیر قرار می گیرند چنین ایده هایی به اقتصاددان و جامعه شناس به نام تورستین وبلن به نام Thorstein Veblen که اختراع مفهوم مصرف آشکار در سال 1899 بود، در سال 1899 چارلز کولیج پارلن Veblen خوانده بود او او را درک قدرت سیگنال خرید مصرف کننده ماشین تفریحی که او نوشت آدرس خود را به خرده فروشان نمایندگی مسافرتی از طعم و مزه انسان است. یک ماشین لذتبخش و ناخوشایندی که او اضافه کرد، مانند یک اسب وحشی، تبلیغ می کند که راننده فاقد بودجه است یا غرور ندارد. copyright.getty Images چیزهایی که اقتصاد مدرن را کمک کرده است. با انتخاب یکی از این پیشنهادات شنوندگان، رای گیری 51 را انتخاب کنید. کارت اعتباری Glass Global Positioning System سیستم آبیاری جیپیاس صفحه نمایش مداد شما می توانید در مورد 50 چیزهایی که وب سایت برنامه اقتصاد مدرن را رأی داده اید رأی گیری در ساعت 12:00 GMT انجام می شود. جمعه 6 اکتبر و 51 چیز برنده خواهد شد در پادکست در 28 اکتبر اعلام خواهد شد به عبارت دیگر شاید کسی نیست که شما باید به عنوان یک همکار کسب و کار یا شوهر اعتماد کنید این روزها بسیار پیچیده تر از نمایش ثروت ما ممکن است Prius را انتخاب کنید اگر ما می خواهیم گواهینامه های سبز ما و یا ولوو را نمایش دهیم اگر می خواهیم آن را به عنوان آگاهی ایمن مشاهده کنیم این سیگنال ها معنای را فقط به این علت که مارک ها دهه ها را آگاهانه در تلاش برای درک و پاسخ به خواسته های مصرف کننده و شکل دادن به آنها قرار داده اند در مقایسه با تبلیغات امروز، 1914 به طرز شگفت انگیزی پیچیده بود. تلنگر یکی برای یک مدل T گفت: "خرید آن را به خاطر اینکه ماشین بهتر است Isn t که تبلیغات در راه خود کامل اما چارلز کولیج پرلین آخرین چارلز بود در حال فرار ما را به سمت یک دنیای بسیار متفاوت تام هارفست می نویسد ستون Economist ستاره اقتصادی Financial Times 50 چیزهایی که اقتصاد مدرن ساخته شده است در BBC جهانی سرویس شما می توانید اطلاعات بیشتری در مورد منابع برنامه دریافت کنید و به صورت آنلاین گوش دهید یا به پادکست برنامه مشترک شوید